Chia sẻ việc làm
Công việc liên quan
- Head of Engineering - VNGGamestp.hồ chí minh
- Strategy Associate (Lending products), Zalopaytp.hồ chí minh
- Senior Business Intelligence Analyst, Zalopaytp.hồ chí minh
Tìm công việc
Customer Service Executive
OfficialBusiness SupportCustomer Service24-TSN-1956
Xem mô tả bằng
Tiếng Việt
Mô tả công việc
- Answer questions from Customers about account game information, fanpage events, loyalty programs,...
- Scope of work: Customer Support, Team Support, Market Research Support, Reporting
- Customer support channel: Via Messenger, CS Platform,...
- Centralization, support other teams on game testing and taking other requests.
- Check and resolve complaints related to in-game issues, payment and ad-hoc cases for Customers.
- Rotating shift: 5 shifts/week; On duty for Tet holidays.
- Working hours: Shift 1 (9:00 am - 6:00 pm), Shift 2 (12:00 pm - 9:00 pm)
Yêu cầu
- At least one year of experience in customer care, consulting and persuading customers.
- Good communication: written English or Chinese is a priority.
- Good at communication, always eager to support, thoroughly solves problems, and helps customers feel the excellent support service, always prioritizes the customer.
- Must love games and personal PC/Laptop for remote working.
- Responsible, completes tasks, and can handle the pressure of a high volume of support customers.
- Honest, careful, proactive, eager to learn new knowledge, and good at solving problems.
- Willing to work in shifts, including during holidays and Tet.
- Proficient in computers, with good writing skills.
Ứng tuyển thành công!
Cám ơn bạn đã quan tâm đến cơ hội nghề nghiệp tại VNG. Chúng tôi đã nhận được hồ sơ ứng tuyển của bạn. Trong trường hợp hồ sơ của bạn phù hợp với vị trí này chúng tôi sẽ liên hệ với bạn trong vòng 2 tuần. Nếu hiện tại VNG chưa có vị trí phù hợp, chúng tôi sẽ lưu trữ hồ sơ của bạn trong cơ sở dữ liệu và mời bạn cho các cơ hội khác trong tương lai.