Chia sẻ việc làm
Công việc liên quan
- Customer Service Specialist, VNGGamesshanghai
- Frontend Engineer, VNGGamesthành phố hồ chí minh
- Associate Product Manager, Digital Businessthành phố hồ chí minh
Tìm công việc
Customer Service Collaborator, VNGGames
CollaboratorBusiness OperationsCustomer Service25-GSG-3025
thành phố hồ chí minh
Xem mô tả bằng
Tiếng Việt
Mô tả công việc
Key Responsibilities & Accountabilities
- Coordinate with internal teams to relay player concerns and follow up on resolutions.
- Respond to and resolve VIP player issues in a timely manner through online channels, maintain strong relationships with VIP players, and enhance their overall satisfaction.
- Gather and organize player feedback for review by senior staff or relevant departments.
- Track, update, and maintain records of service requests in customer service systems or reports.
- Prepare simple reports, maintain documentation, and update customer service materials.
- Support community engagement activities when needed, ensuring a positive player experience.
- Escalate urgent or high-impact issues to supervisors promptly.
Yêu cầu
- College or Bachelor’s degree; fields such as English, International Business, or a related field.
- Proactive in taking ownership of tasks and delivering results.
- Highly service-oriented, responsible, detail-minded, and patient.
- Strong skills in task/project management, time management, and cross-functional collaboration.
- Familiarity with gaming market trends and the mobile product lifecycle is a plus.
- English proficiency (TOEIC 600+); Chinese is a plus.
Ứng tuyển thành công!
Cám ơn bạn đã quan tâm đến cơ hội nghề nghiệp tại VNG. Chúng tôi đã nhận được hồ sơ ứng tuyển của bạn. Trong trường hợp hồ sơ của bạn phù hợp với vị trí này chúng tôi sẽ liên hệ với bạn trong vòng 2 tuần. Nếu hiện tại VNG chưa có vị trí phù hợp, chúng tôi sẽ lưu trữ hồ sơ của bạn trong cơ sở dữ liệu và mời bạn cho các cơ hội khác trong tương lai.