Chia sẻ việc làm
Công việc liên quan
- Customer Service Collaborator, VNGGamestp.hồ chí minh
- General Accountant, Senior Executive (Bangkok), Bu...bangkok
- Associate Product Manager, Digital Businesstp.hồ chí minh
Tìm công việc
Customer Service Collaborator, VNGGames
CollaboratorBusiness SupportCustomer Service25-TSN-2811
Xem mô tả bằng
Tiếng Việt
Mô tả công việc
- Answer questions from Customers about account game information, fanpage events, loyalty programs,...
- Check and resolve complaints related to in-game issues, payment and ad-hoc cases for Customers.
- Centralization, support other teams on game testing and taking other requests (support market research, event report,...)
- Customer support channel: Via Messenger, Zalo, Zalo Official Account, CS Platforms,...
Yêu cầu
- Strong written and verbal communication in English is a must.
- Enjoys communicating, always eager to support, thoroughly solves problems, and helps customers feel the excellent support service, always prioritizes the customer.
- Minimum 1 year of experience in customer service, consulting, or customer engagement roles.
- Able to work under pressure with a high volume of support tickets.
- Honest, careful, proactive, eager to learn new knowledge, and good at solving problems
- Willing to work in rotating shifts, including holidays and Tet.
- Comfortable using computers and writing support responses clearly and effectively.
- Equipped with a personal laptop/PC for remote night shifts, along with a quiet, secure, and distraction-free home working environment suitable for professional support.
- A genuine love for games is essential.
Ứng tuyển thành công!
Cám ơn bạn đã quan tâm đến cơ hội nghề nghiệp tại VNG. Chúng tôi đã nhận được hồ sơ ứng tuyển của bạn. Trong trường hợp hồ sơ của bạn phù hợp với vị trí này chúng tôi sẽ liên hệ với bạn trong vòng 2 tuần. Nếu hiện tại VNG chưa có vị trí phù hợp, chúng tôi sẽ lưu trữ hồ sơ của bạn trong cơ sở dữ liệu và mời bạn cho các cơ hội khác trong tương lai.